уторак, 19. јул 2011.

Istraživanja su pokazala: Roditelji su veliki lažovi

Skorašnja istraživanja u Velikoj Britaniji pokazuju da roditelji ispričaju laži svojoj  deci oko 3000 puta za vreme odrastanja..
Najčešća laž je da Deda Mraz donosi poklone samo “dobroj deci”. (84 %).
Takođe laž da deca dobivaju četvrtaste oči ako gledaju previše televiziju je popularna (60 %). To su rezultati  sa britanske internet stranice thebabywebsite.com.
Skoro polovina priča svojoj deci da će postati jaki od spanaća. (48 %).
22 %t roditelja je priznalo da kažu deci da je nestalo sladoleda, kada se  začuje muzika iz auta prodavaca sladoleda.
Čak 66 procenata roditelja priznalo je da svakodnevno izgovori laž, posebno kada istina ne pomaže, i da je to dobra vaspitna mera.

Istraživanje naučnika iz Kalifornije sugeriše da 80 odsto roditelja pribegava lažima prilikom vaspitavanja svoje dece.
Oba istraživanja pokazuju da roditelji stalno lažu decu, a jedna od osnovnih metoda za roditeljstvo je neiskrenost. Dva motiva za laganje su dominantna: uticaj na dečje ponašanje i potreba da se deca bolje osećaju.
Apsurd je što uprkos svom ponašanju roditelji ipak žele da nauče decu da je iskrenost važna u životu. Istraživanja su otkrila da su najviše lagali oni roditelji koji su decu i najviše uveravali da je laganje loše.
- Iskrenost je vrlo složeno područje koje deca moraju da nauče, a roditeljima je to teško. Roditelji bi morali ozbiljno da razmisle o svome ponašanju i zapitaju se u kojim situacijama treba da lažu decu i trebaju li uopšte da lažu - kaže doktor Gejl Hejman sa Univerzitata Kalifornija u San Dijegu.

PROČITAJTE JOŠ:
Moje dete - moja budućnost: Bake i deke
Moje dete - moja budućnost: Alkohol, mladi i zabrane
Moje dete - moja budućnost: Mala matura-testovi, rezultati i bodovanje
Moje dete - moja budućnost: Društvene veze i privilegije u školi
Moje dete - moja budućnost: Strah od vode


Učitava se...

3 коментара:

Gromobrani је рекао...

U pitanju je , uvek pogrešna , linija manjeg otpora. Često je lakše slagati nego objašnjavati nešto satima. Pitanje je : šta se više isplati na duže staze?

Fuji Led Lights је рекао...

Uvek mislimo da su stariji u pravu.Naravno , iskustvo je prednost.Treba dati šansu malađima da kažu šta misle.Sredina pokazuje ko i šta je ispravno?!?

Fuji Led Lights је рекао...

Smatram pomirljivim obe opcije.Ima prednosti i za crvenu boju kao i za druge predloge...
Izbor zavisi od onoga šta vam se više sviđa.