четвртак, 21. јул 2011.

Bil Gejts upozorava: Zaštitimo svoju decu

“Zaštita naše dece. Internet je uneo revolucionarne promene u obrazovanje, pružajući deci mogućnost da se prepuste svojoj intelektualnoj radoznalosti i istraživanju svog sveta. Ali dok im pomaže da saznaju više o dinosaurusima ili svetskoj istoriji, on takođe može da ih izlaži opscenim, nasilnim ili neprikladnim sadržajima. A pošto je Internet neregulisan globalni medij, teško ga je "cenzurisati" na bilo koji tradicionalan način. Privatni sektor je već napravio velike korake u u davanju mogućnosti roditeljima i nastavnicima da uspostave više kontrole nad onim što deca mogu da vide i rade na Internetu, kroz softver za filtriranje koji blokira pristup nepoželjnim veb lokacijama; industrijski standardi kao što je još uvek u razvoju Platforma za izbor internet sadržaja (Platform for Internet Content Selection, PICS) omogućavaju blokadu koristeći sistemi rejtinga; i Internet Servis Provajderi (ISP)  dobrovoljno regulišu aktivnosti svojih klijenata.Vlada  takođe ima svoju ulogu, u podsticanju rasta tržišta alata za bezbednost deteta, kao i u izmeni i unapređenju zakona, regulisanju uloge policije i gonjenja online predatora. Pitanje zaštite dece na internetu zahteva da vlade i privatni sektor rade zajedno na rešavanju problema na Internetu.”

Bil Gejts, decembar 2000.
 
“Kralj Softvera  Bili Gejts  je otkrio da ne dozvoljava  svojoj 10 godina staroj  ćerki, korišćenje svog računara  duže od 45 minuta dnevno.
Ona je postala zavisnik od baštenske igre Viva Pinata na Xbox-u 360 i provodila je više od tri sata igrajući se.
Na kraju je Bil odlučio da je više od 45 minuta na Xbox-u 360 suviše dugo, a uostalom može se i pregrejati.
Fibin računar je stavljen pod nadzor, Bil je podesio Vistu kontrolu na maksimum tako da selektuje sajtove koje može da posećuje, uz reviziju evidencije o posećenim lokacijama, kao i evidencije servisa sa kojih prima poruke.
Bil je takođe postavio i neka ograničenja svom sinu, Roriju, koji je pitao da li to znači da će tata kontrolisati njegov rad na računaru do kraja svog života. Bil je odgovorio Roriju, da kada napusti kuću i postane samostalan, može da postavlja sam sebi granice, do tada ne.”

Nik Farel, časopis Reuters, februar 2007.

Da li su potrebna dodatna upozorenja?
PROČITAJTE JOŠ:
Moje dete - moja budućnost: Crvena olovka
Moje dete - moja budućnost: Uticaj redosleda rođenja na ličnost deteta
Moje dete - moja budućnost: Čitanje je zaista važno !
Moje dete - moja budućnost: Istraživanja su pokazala:Roditelji su veliki lažovi
Moje dete - moja budućnost: Dečji rođendan
Učitava se...

Нема коментара: