четвртак, 27. октобар 2011.

Geometrija u ravni - ugao

1.      Jedinice mere uglova
Jedinice mera za ugao su stepeni i radijani. Ako sa F označimo ugao izražen u stepenima, a sa j isti ugao izražen u radijanima, formule za pretvaranje su:
 
2.      Uglovi sa normalnim kracima
Uglovi sa normalnim kracima su jednaki.

3.      Teorema o perifernom i centralnom uglu. Talesova teorema.
Periferni ugao kružnice je jednak pripadajućem centralnom uglu.
 
Odatle sledi Talesova teorema da je periferni ugao konstruisan nad prečnikom kružnice prav ugao
(900=1800/2)
                                          
POVEZANI ČLANCI:
Moje dete - moja budućnost: Novac i deca
 Moje dete - moja budućnost: Prijemni ispit
Moje dete - moja budućnost: Vaš dan sa školskim detetom
Moje dete - moja budućnost: Privatni nastavnik
Moje dete - moja budućnost: Da li je Vaše dete, zaista Vaša budućnost?

Učitava se...

Нема коментара: