уторак, 15. март 2011.

Da li je Vaše dete, zaista Vaša budućnost?

Odgovorite sami.
 Izračunajte koliko godina ćete imati kada vaše dete  napuni 24 godine. Ako je prosečan životni vek 75 godina, izračunajte koliko ćete živeti nakon što Vaše dete napuni 24 godine. Slažete se da je to, otprilike jedna trećina Vašeg života.  Da li ćete tu trećinu života proživeti zadovoljni jer je Vaše dete sposobno za samostalan život ili ne , isključivo zavisi od Vas. 
Deca jesu Vaša budućnost.

PROČITAJTE I:
Moje dete - moja budućnost: Prijemni ispit
Moje dete - moja budućnost: Vaš dan sa školskim detetom
Moje dete - moja budućnost: Privatni nastavnik
Moje dete - moja budućnost: ZAŠTO DA UČIM – KAKO DA UČIM?
Moje dete - moja budućnost: Pokažimo razumevanje za brige naših tinejdžera
Učitava se...

Нема коментара: