субота, 26. јануар 2013.

Sveti Sava i otac i mati sa malim detetom


Doneli otac i mati malo, novorodjeno dete u crkvu, Svetom Savi, i zamolili ga da dete blagoslovi i da mu da sreću. " Ja ću ga blagosloviti, kao što je i Isus decu blagoslovio, ali mu sreću ne mogu dati. To možete samo vi, roditelji njegovi, ako ga zaranu naučite: da radi, da štedi, da ne laže, da ne krade, da sluša, da je pobožno, da poštuje starije, da je u svačemu umereno; a naročito ako ga budete uputuli da dobro čuva svoje zdravlje." Roditelji su učinili što im je svetac kazao, pa je od njihovog malog deteta postao dobar, radan, pošten i pobožan covek. To se posle čulo nadaleko, pa je sa sviju strana dolazio silan svet i dovodio malu decu Svetom Savi da ih blagoslovi i da im da sreću. A Sveti Sava svima je odgovarao kao i onima prvima.

Pročitajte i:
Moje dete - moja budućnost: Zašto da učim - kako da učim?
Moje dete - moja budućnost: Deca i roditelji u potrošačkom društvu
Moje dete - moja budućnost: Tvrdoglavo dete
Moje dete - moja budućnost: Značaj porodičnih pravila u vaspitanju dece
Moje dete - moja budućnost: Čitanje je zaista važno !

Нема коментара: