субота, 4. фебруар 2012.

Najtraženija zanimanja u 2011 godini

Bliži se upis u srednje škole i na fakultete, a većina učenika nema jasno opredeljenje šta da upiše.
Po meni je prvi kriterijum za odluku sklonost ka određenim zanimanjima, a drugi potražnja za zanimanjima, koja može biti presudna ako znamo da se svetska ekonomska kriza zahuktava i da joj se ne zna kraj.
Ovaj članak je informacija o najtraženijim zanimanjima u našoj zemlji i nekim zemljama sveta.

Najtraženija zanimanja u Srbiji u 2011 godini:

Mediji i komunikacije

  • Novinari – administratori
  • Online urednici
Zanati

  • Zavarivači
  • Kuvari
  • Pica-majstori
Nije redak slučaj da ljudi ovakvog profila zarađuju više nego oni sa visokom stručnom spremom.

Zdravstvo

  • Zaposleni u zdravstvu svih struktura iz godine u godinu su sve traženiji. Pretpostavka je da će se potražnja nastaviti i narednih godina.
Informacione tehnologije

  • Programeri
  • Web dizajneri
Preduzetništvo i finansije

  • Revizori
  • Računovođe
  • Menadžeri prodaje
  • Menadžeri ljudskih resursa
  • Menadžeri istraživanja tržišta.
Najtraženija zanimanja u US u 2011 godini:

  • Mrežni sistem analitičar (IT)
  • Lekarski pomoćnici
  • Medicinski tehničari
  • Softver inženjeri
  • Fizioterapeuti
  • Fitness treneri
  • Administratori baze podataka (IT)
  • Veterinarski tehničari
  • Stomatolozi
Najtraženija zanimanja u Kanadi u 2011 godini:

  • Kućne negovateljice
  • Programeri – analitičari
  • Lekari hirurzi
  • Nastavnici za decu sa problemima u razvoju
  • Farmaceuti
  • Psihijatri
  • Radiolozi i radiološki tehničari
  • Medicinske sestre
  • Psihoterapeuti
Najtraženija zanimanja u Velikoj Britaniji u 2011 godini:

  • Analitičari komunikacija
  • Službenici u marketingu
  • Softver inženjeri
  • Sve vrste zanatlija za popravke u kući- posebno plaćeni poslovi
  • Medicinski administratori
  • Patronažne sestre
  • Informatičari
  • Inženjeri svih struka, građevinski, elektro i mašinski
Nažalost, dobra stara Evropa nije još iznela podatke o najtraženijim zanimanjima u prošloj godini.

PROČITAJTE I:
Moje dete - moja budućnost: Kućni ljubimac
Moje dete - moja budućnost: Novac i deca
Moje dete - moja budućnost: Prijemni ispit
Moje dete - moja budućnost: Vaš dan sa školskim detetom
Moje dete - moja budućnost: Privatni nastavnik
Učitava se...

Нема коментара: